Wednesday 10 July 2013



Saya ialah salah seorang peminat RUNINGMAN  rancangan dari KOREA tulah..diaorang kena bersaing sesama mereka untuk meraih juara sama ada secara berpasukan atau seara individu..
Antara nama2 pelakon diaorg(MC yang tetap) :

  • JI SUKJIN
  • YOO JAESUK
  • KIM JONGKOK
  • KANG GARY
  • SONG JIHYO
  • HAHA(HA DONGHOON)
  • LEE KWANGSOO
  • SONG JOONGKI(ex-mc-dah keluar dah)
Saya happy sangat bila TV2 memaparkan rancangan ini setiap hari SABTU jam 4.00 petang/16:00 p.m.
ma saya yang sebelum ini xminat langsung rancangan ini, terus meminatinya dalam masa yang singkat shj setelah saya dan kakak saya memaksanya menonton bersama2 saya..he3..begitu jugak dgn kwn2..kiranya saya ni penyebar virus RUNNINGMAN-lah..

Saya jamin, setelah anda menontonnya, anda turut akan meminatinya..tambahan pula,apabila selalu senyum, ia akan dapat mengelakkan kedutan..so, ranjin2kanlah tangan anda untuk membuka laman web ini untuk men"download"nya
  • www.kshownow.net
  • www.youtube.com(tapi kat sini jarang nak jumpa)
  


0 comments:

Post a Comment

 
Blogger Template by Ipietoon Blogger Template